Marketingfacts Jaarboek 2025
€ 35,00
Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou.
>>Vandaag besteld = morgen gratis verzonden!
Ben je student en heb je een kortingscode? Voeg dan eerst het boek toe aan je winkelwagen en vul daarna de code in!
Hét Handboek voor Marketingprofessionals
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.
Studieboek, naslagwerk, update en korte cursus
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.
Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing.
Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten.
Inhoud
- Voorwoord – Celvin de Bie
- Hoofdstuk 0 Marketingdiagnose – Rob van Vroenhoven m.m.v. John Meulemans
- Hoofdstuk 1 Marketingstrategie – Emilie Huber
- Hoofdstuk 2 Brand Management – Rob Revet
- Hoofdstuk 3 Brand Design – Ruud Boer
- Hoofdstuk 4 Data Analytics – Danny Oosterveer
- Hoofdstuk 5 Marketing Technology – Gerben Busch, Frans Riemersma
- Hoofdstuk 6 Mediaplanning – Rutger Mackenbach, Patrick Veldhuis
- Hoofdstuk 7 Search & Conversie – Robin Damen
- Hoofdstuk 8 Pricing Management – Tijs Rotmans
- Hoofdstuk 9 B2B-Marketing – Wing Cheung
- Hoofdstuk 10 Customer Experience – Beate van Dongen Crombags, Sacha van El m.m.v. Diederick Theunissen
Hot topics
- Hot Topic AI – Andries Hiemstra
- Hot Topic Gedrag Ontwerpen – Tim den Heijer
- Hot Topic Branding – Julian Stevense
- Hot Topic Marketing Hypes – Rick Bakker
- Hot Topic Contentmarketing 2.0 – Freek Janssen
- Hot Topic E-commerce – Jelle Kempe
- Hot Topic Retailmedia – Peter van Woensel Kooy
- Hot Topic Briefing – Matthijs Roumen
‘Simpelweg de feiten kennen helpt je als marketeer om de juiste beslissingen te nemen, zeker in markten die steeds complexer worden. Daarom is het Marketingfacts Jaarboek een ‘vaste waarde’ in mijn dagelijkse werk.’
Dorkas Koenen, CMO Rabobank
‘Als je als marketeer niet weet wat er speelt, kun je het spel niet spelen. Goede marketing gaat niet om gokken, maar om weten en ruiken. Het Marketingfacts Jaarboek is daarom een must voor elke serieuze marketeer.’
Marc van Eck, Chief Growth Officer TBWA & independent boardroom consultant
‘Snel op de hoogte van de marketingactualiteiten, dit Marketingfacts Jaarboek helpt je ook bij de toepassing ervan.’
Yvonne Nassar, Algemeen Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen